Driebandenteam wordt derde bij districtskampioenschappen

Het driebandenteam van de Ghesellen bestaande uit Dick Fabriek, Jan Bosman, Henk van Brummen en Floor Kleijn is er niet in geslaagd om door te dringen naar de Nederlandse Kampioenschappen Driebanden.

In de eerste wedstrijd waaraan naast de Ghesellen ook SBV uit Zuidlaren en De Buitenmolen uit Zevenaar deelnamen speelden ze tegen SBV De uitslagen waren: Dick Fabriek – Pier Hiemstra 13-11 Henk van Brummen – Jurrie Hulzebosch 9 – 13 Jan Bosman – Chris Boon 12 – 18, waardoor met 2-4 werd verloren.

In de tweede partij kwamen de Ghesellen uit tegen De Buitenmolen. De uitslagen waren hier: Jan Bosman – Gerrie Sessink 7 – 19 Henk van Brummen – Jan Rijneveld 7 – 19 Dick Fabriek – Wim Peters 13 – 7 waardoor eveneens met 2-4 werd verloren.

Door dit resultaat eindigden De Ghesellen op een derde plaats. Toch mag het Driebandenteam terugkijken op een mooi seizoen.